Natti time sooooon:D

Uuuuusch klockan är 01.42 och jag borde igentligen sova:O
Meeen typ vänt på dygnet, är lite av en natt människa nu(A)
Eller det har jag nog alltid varit när jag tänker efter.. hahah:D

Måste upp i hyfsad tid imorgon oxå,
tänkte gå till Studievägledningen och prata lite:)
Funderar på att flytta upp till Stockholm och plugga vidare:D:D

Och Adam.... du och Challe är dödens,
skall slå er så hårt;D;D
Man springer inte runt och jagar en tjej med en
spindel såååå.... speciellt inte när någon viss (jag)
är totalt livrädd för spindlar xD
Men Adam du erkände faktiskt idag att den inte var riktig,
men den såg riktig ut, av det lilla jag såg haha :D:D<333


i skååååne
Challe och Adam:D<33

Neeeh nuu blir det natti time:D
Pusselipusss<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0