På Hotellet..

Vakna precis, men e fortfarande trött:P
Nu sitter jag vid datan på Ronald Mcdonalds Hus...
Det är ett slags hotell precis vid sjukhuset,
gjorde Kent lite sällskapp inatt:):)
Men nu är han och hans son på sjukhuset och dom
kommer la tillbaka vid 10, så får sitta här och sega under tiden:/

Måste bara säga att min fredag va sjukt kul:)
Va ute på Golden Days, kanske inte det bästa stället:P
Men först va det bara jag och Cim som skulle ut,
men sen hängde även Emelie, Malin och Hanna på:)
Sen Träffa vi på Mathias och hans kompisar där inne,
träffa även på Edh, kan lova att han inte va nyckter...
han kunnde knappt stå på benen;).... hahaha:D:D
Men vist jag va la inte heller speciellt nyckter(A) :D
Men kvällen var mycket trevlig, o
och det är det som är huvudsaken:D:D<333

neeh.. om man skall sova 1 timme nu kanske(A)
PusseliPuss<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0