Måndags kväll:/

Usch det e måndags kväll och jag e helt seg,
dax att krypa ner i sängen så man orkar upp imon(A)

Måste bara säga en sjukt klantig sak jag lyckades göra imorse:D
Jag går ner till gymet vid 10:00 för att träna och sola:)
Jag byter först om och går sedan till "gynekologstolen"
som jag kallar den, sätter mig för att börja träna.
När jag kört 1 av 3gånger så lyckas jag slå i
ena tån något så fruktansvärt hårt,
Jag skojar inte det gjorde ont som in i helvete:(
Kändes dock pinsamt att gå till receptionen och be om plåster
men blev tvungen eftersom det blöde som fan:/

Jag är så jävla klantig, ibland fattar jag inte hur jag lyckas med allt:D
Men nu såhär efter så kan jag lova att jag skrattar åt de:P

Neeeh nu skall jag sova så jag orkar upp imon:)
Nattinatt<3333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0