ooooops!!!

Va vist ett bra tagsedan jag uppdatera min blogg,
så nu är det la på tiden för en ny uppdatering haha:D

Nu är det fredag.... härligthärligt<333
Blir en lungn och skön hemma helg:D
Blir nog att hjälpa mamma och måla om köket idag:D

Lite saker som händer Framöver!!

*Den 27e drar jag en sväng till Ullared, får la se om det finns något
kuligt att köpa haha:)

*Den 28e åker jag och Cimsan ner till skåne...
sen den 30e drar jag vidare till Kristianstad,
och träffar bästaste Adam, Challe och Carl:D<333
Kommer ha en underbar vecka/helg i skåne med dom bästa<3

Får la uppdatera med en bild på mig själv(A)

Neeh nu skall jag måla:D

Pusselipusspuss<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0