snurrig men rolig dag:D<3

asså jag fattar inte va det är för fel på Bilddagboken:O
Nu kan jag inte logga in längre...
står att användarnamnet eller lösenordet
är fel.
men hur kan det ens vara fel när jag inte ändrat något:O
som förra gången då jag blev raderad
utan att ha jag ens raderat mitt användarkonto:/
Men mailat administratörerna...
så hoppas det fixar sig snart:)

Men i övrigt har min dag varit bra:)
börja med att åka till tandläkaren...
sen åkte jag hem till Cim och lekte med henne:D:D
Sen skulle jag in till stan och möta Emelie..
färden från Cim in till stan va lite spännande(A)
Polisen hade spärrat av hållplatsen innan,
tack vare att det tydligen va ett stort
slagsmål med knivar osv..

neeeh nu skall jag käka kvällsmat och sen sova:)

Pusselipusss<33



Kommentarer
Postat av: DanielHermansson

SV: hihhi nu har jag addat dig, tror jag iaf (a pusss snygg !

2009-11-05 @ 23:05:27
URL: http://danielhermansson.blogg.se/
Postat av: Elin

fin blogg :D

2009-11-06 @ 20:09:12
URL: http://estr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0