Pappa, vart finns du???

I 19år har jag nu levt utan att ens
träffa min riktiga pappa.
När jag var 12år fick jag veta
att han som jag trodde var min riktiga pappa..
inte var min riktiga pappa:/
Jag känner mig nu redo att börja
söka efter min riktiga pappa:)
Skall bli spännande och se vem han är,
hur han ser ut, om han har barn,
hur han lever sitt liv nu:)

Men jag är endå orolig,
hur kommer han reagera när jag tar kontakt med han??
Vill han ens veta av mig,
isådanna fall varför har han inte tagit kontakt med mig??
det är så mycket jag funderar över:/
Men får juuh inget svar fören jag tar kontakt med han..
Så det blir nu eller aldrig:D <333
Värt en chans i alla fall:D:D

Ha det bäst alla bloggare:D
Pusselipussss<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0