Jobbtime;D

Usch inatt sov jag inte alls bra,
gick och la mig halv 2 inatt och somna, vakna, somna, vakna... hela natten,
så försov mig imorse.... men kom bara 15 min sent som tur var ;P
Jag sitter nu på jobbet och väntar på att få sluta så jag kan åka hem
och lägg mig i soffan och mysa framför en film:D
Fundera på att kanske städa igenom min garderob men får se vad jag orkar:D:D


Ett lite småroligt sms jag fick av mammsen:


Sommarens nya kondomer!!
FELIX kondomer: Gör det goda godare!
FROSTIES kondomer: Det väcker tigern i dig!

GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök!
NOKIA kondomer: Connecting people!

OLW kondomer: För att du älskar det goda!
CARLSHAMNS kondomer: Gött, gött i gött gött!
LIBERO kondomer: Det känns tryggt!
LÄTTA kondomer: Om du bestämt dig!
VICKS kondomer: Extra starka, extra friska!
L'OREAL kondomer: För det är jag värd!
MARABOU kondomer: Mmmm....!
DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i ny fin förpackning!
McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder!

Neeeh nu skall jag gå och jobba vidare, PusseliPuss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0